Кошик
374 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (98) 637-40-30
+380 (95) 637-40-30
+380 (93) 637-40-30

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта

Способи оплати

  • Пром-оплата
  • ПісляплатаГабаритні товари і товари доставка яких є найбільш дорогою і трудозатратной (валізи, сумки на колесах, самоклеючі панелі і плитки) відправляються нами з незначно передоплатою в 100 грн. Це вимушена міра як спосіб мотивувати покупців більш відповідально підходити до покупки. У разі відмови від посилки у відділенні пошти, передоплата гарантовано і в повному обсязі буде повернута покупцю.
  • Оплата на рахунок
  • Оплата картою Visa, Mastercard - WayForPay
  • Онлайн-оплата карткою Visa, Mastercard - LiqPay
  • ГотівкоюЧасто покупці, не сильно розбираючись в поштовій термінології, за оплату "Готівкою" приймають "Накладений платіж", де оплата товару проводиться після його огляду у відділенні. Насправді під терміном оплата "Готівкою" мається на увазі можливість забрати і відповідно сплатити товар в спеціальних "точках видачі" або офлайн (місцевих) магазинах. Тому ми залишили даний спосіб оплати як для багатьох приймається за "Накладений платіж", але хочемо зазначити, що у нас немає точок видачі товарів "з рук в руки", ми реалізовуємо свої товари тільки через інтернет.
  • Безготівковий розрахунок (на суму від 1000 грн.)Для оплати за "безготівкові розрахунки" використовуйте наступні реквізити: Повне найменування ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЩАСЛИВА Валіза» СКОРОЧЕННЯ найменування ПП «ЩАСЛИВА Валіза» 65012, Україна, Одеська обл., М. Одеса, вул. Мала Арнаутська, буд. 4 Директор - Губаренко Євген Валерійович Код ЄДРПОУ - 42782261 банківський рахунок п \ р UA393287040000026006054213577 в АТ КБ «ПРИВАТБАНК» МФО 328704 Загальна система оподаткування, без ПДВ Чи не платник ПДВ.

Гарантія:

Компания осуществляет возврат и обмен товаров надлежащего качества согласно Закону «О защите прав потребителей».

Сроки возврата и обмена:

- возврат и обмен товаров возможен в течение 14 дней после получения товара покупателем.
- обратная доставка товаров осуществляется по договоренности.

Вы можете вернуть товар или обменять его, если:

- товар не был в употреблении и не имеет следов использования потребителем: царапин, сколов, потёртостей, пятен и т. п.;
- товар полностью укомплектован и сохранена фабричная упаковка;
- сохранены все ярлыки и заводская маркировка;
- товар сохраняет товарный вид и свои потребительские свойства.

Замовлення відправляються "день в день" якщо були оформлені в робочий день до 12.00. Всі замовлення оформлені після 12.00 робочого дня відправляються на наступний день (крім п'ятниці). Замовлення оформлений в п'ятницю після 12.00 відправляється в понеділок. У будь-якому випадку після оформленого замовлення, для підтвердження і уточнення деталей, на телефон вказаний Вами в замовленні, подзвонить наш оператор. На даний момент наш магазин працює без свят і вихідних.
Важливо! При отриманні товару просимо в обов'язковому порядку, не виходячи з відділення поштової служби, оглядати посилку на предмет пошкоджень. У разі виявлення пошкодження необхідно скласти "Акт про пошкодження" з представником поштової служби, відмовитися від отримання і, для оформлення заміни (обміну), повідомити про це нам. Виявлені у товару дефекти або пошкодження за межами відділення пошти грошової компенсації, заміні або обміну - не підлягають.

Примітка: чому так важливо оглядати посилку не виходячи з відділення пошти або в присутності кур'єра? Все гранично просто. Коли ми готуємо товар до відправки, ми ретельно перевіряємо його на наявність шлюбу і інших пошкоджень (у нас як у продавців немає ні найменшого бажання оплачувати повернення за неякісний товар). Але передавши його збереження в руки поштової служби, ми знімаємо з себе відповідальність за його цілісність під час руху. А в дорозі може трапитися все що завгодно. Виходить, що між нами і Вами є поштова служба, яка гарантує якісну доставку. Але, на жаль, це не завжди так. Рідко, але бувають випадки коли під час транспортування товар ушкоджують. І вкрай важливо, щоб Ви як покупець цей момент розуміли і при виявленні пошкодження становили "акт про пошкодження" або просто відмовлялися від отримання товару. У разі якщо Ви, не оглядаючи товар забрали його з відділення пошти або з рук кур'єра і тільки потім виявили пошкодження, то ми вже не зможемо пред'явити претензію перевізнику і не зможемо Вам допомогти замінити даний товар на цілий. Просимо Вас бути уважними і відповідальними!

Наприклад, на ринку вашого міста або населеного пункту, Ви завжди оглядаєте (приміряєте, "мацати", оглядаєте) товар перш ніж його купити. Тут так само, тільки в даному випадку це буде не ринок, а поштове відділення або кур'єр. Ми дбаємо про репутацію нашого магазину і хочемо, щоб Ви завжди залишалися задоволені покупкою, а будь-які неприємності вирішувалися легко і без конфліктів.

Інтернет-магазин працює в класичному режимі: відправка товарів здійснюється тільки поштовими службами, точок видачі не передбачено, самовивезення виключений.

Увага!!! Вартість послуг пошти оплачує покупець!

У разі оформлення замовлення з оплатою у відділенні пошти (накладений платіж), вартість за відправку коштів продавцю також оплачує покупець.

Примітка: не всі знають, що при оформленні замовлення способом "Накладений платіж", тобто оплатою після огляду товару у відділенні пошти, покупець оплачує не тільки вартість самого товару, але і вартість відправки грошей продавцю. Виявляється у всіх поштових службах ця операція теж платна. Наприклад в "Новій пошті" дана сума складається за формулою: 2% від вартості товару плюс 20 фіксованих гривень незалежно від ваги і габаритів товару.


Тому, після оформлення Вами замовлення, ми часто уточнюємо цей момент і, як можливість заощадити, пропонуємо покупцям оплатити товар за передоплатою або з "Prom оплатою", де переплата за повернення коштів продавцю виключена

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner